Subject: Kutse osalemiseks 52. Kõrgematel Riigikaitsekursustel
From: "KRKK" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: "Aivi Sirp" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 12:05:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud kolleeg

Meil on hea meel kutsuda ühte Siseministeeriumi esindajat osa võtma 52.
Kõrgematest Riigikaitsekursusest, mis toimub Rahvusvahelise
Kaitseuuringute Keskuse korraldamisel koostöös Kaitseministeeriumi,
Välisministeeriumi ja Siseministeeriumiga 12. - 17. oktoobril 2025
<http://www.roosta.ee/> Läänemaal, Roostal.

Kursus algab 12. oktoobril kell 14.00 ja lõppeb 17. oktoobril kell 15.00.
Täpsema programmi saadame kursuse lähenedes. Kursusel osalejatele on
ootus, et nad osalevad kõigis loengutes ja õppereisil.

Kursuste eesmärgiks on anda ülevaade riigikaitsest kui tervikvaldkonnast.
Loengutes käsitletakse julgeoleku-, kaitse- ja välispoliitikat,
riigikaitse üldist korraldust ning seadusandlikku keskkonda, Eesti
tegutsemist NATOs ja Euroopa Liidus, Eesti Kaitseväe ülesandeid,
riigikaitsealast koostööd Eestis ning mitmeid teisi teemasid. Kursuslased
osalevad ka grupitöödes, mille käigus lahendatakse erinevaid julgeoleku ja
riigikaitsega seotud ülesandeid ning külastavad Eesti Kaitseväe üksusi.
Kursused on traditsiooniliselt avanud peaminister või kaitseminister ning
esinejad on riigikaitse parimad asjatundjad.

Alates 1999. aastast kaks korda aastas toimuvad kursused on läbinud ca
2550 inimest - Riigikogu liikmed, kõrgemad riigiametnikud ja sõjaväelased,
omavalitsuste, äriettevõtete ja ühiskondlike organisatsioonide juhid,
ajakirjanikud ning kultuuritegelased. Kursustel osalejatelt oleme saanud
väga positiivset tagasisidet ja oleme kindlad, et osavõtt aitab laiendada
teadmisi riigikaitse valdkonnas ning pakub nii intellektuaalset ergutust
kui ka õdusat olemist.

Kursustel osalemine, majutamine ja toitlustamine on tasuta.

Palun teatada osalusest hiljemalt 8. septembriks, täites
registreerumisankeet aadressil:
<https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus>
https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus.

Ülevaate kursuste vilistlastest ja varasemastest kursustest leiate
aadressil  <https://krkk.icds.ee/kursused/> https://krkk.icds.ee/kursused/

Täpsustavate küsimustega pöörduge Piret Karuse
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või Madis Mikko poole
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hanno Pevkur

Kaitseminister

Madis Mikko

Kursuste juhataja